Politika kvaliteta

Rukovodstvo Akcionarskog društva za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondom Generali Beograd koristi politiku kvaliteta kao sredstvo u vođenju organizacije ka poboljšavanju performansi i ukazuje na značaj politike kvaliteta i obaveznost primene od strane svih zaposlenih.

Kvalitet usluge i poslovnih procesa kao i zadovoljstvo i poverenje naših klijenata primarni su ciljevi Akcionarskog društva za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondom Generali Beograd.

Težimo da zadovoljimo potrebe naših klijenata, ali i da prevaziđemo njihova očekivanja.

Posvećenost naših zaposlenih i usmerenost na ostvarivanje izvrsnih rezultata u svemu što radimo, uz poštovanje svih zakonskih propisa, osnovni su principi naše Politike kvaliteta.

Primena i unapređenje sistema kvaliteta je odgovornost svakog zaposlenog u svim delovima kompanije. Nijedan postupak u toku rada bilo kog pojedinca ne sme svojim kvalitetom narušiti stečeni imidž Akcionarskog društva za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondom Generali Beograd na tržištu.

Politika kvaliteta je osnov za utvrđivanje ciljeva.

Politika kvaliteta se preispituje najmanje jednom godišnje i menja kada je to potrebno.