Procedure za rešavanje prigovora

Imate prigovor? Pružite nam priliku da to ispravimo! Molimo Vas popunite formular u nastavku.

Ukoliko imate neki prigovor na poslovanje Akcionarskog društva za upravljanje Dobrovoljnim penzijskim fondom Generali Beograd, možete nam se obratiti. Prigovor se podnosi licima ovlašćenim za rešavanje prigovora.

Društvo je u obavezi da u roku od 30 dana od dana prijema prigovora odgovori na isti. Ukoliko Društvo ne odgovori u navedenom roku ili član nije zadovoljan odgovorom, prigovor može podneti Narodnoj banci Srbije.

Ovde možete preuzeti obaveštenje o načinu podnošenja prigovora društvu za upravljanje, načinu postupanja društva za upravljanje po podnetom prigovoru, kao i mogućnostima i načinu podnošenja prigovora Narodnoj banci Srbije, a u skladu sa Odlukom o načinu zaštite prava i interesa korisnika usluga koje pružaju društva za upravlajnje dobrovljnim penzijskim fondovima.

Ukoliko niste zadovoljni našom odlukom ili ona nije doneta u propisanom roku, možete se obratiti Narodnoj banci Srbije podnošenjem predloga za posredovanje, odnosno prigovora na jedan od sledećih načina:

  • Poštom, na adresu Narodna banka Srbije, Poštanski fax 712, 11 000 Beograd
  • Elektronski, preko internet prezentacije Narodne banke Srbije: www.nbs.rs.

Polja označena sa * su obavezna