• Generali Društvo za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondom upravlja imovinom vrednom više od 18 milijardi dinara i ima 31% tržišnog učešća
• Društvo upravlja sa dva fonda, Basic i Index, i trenutno isplaćuje penziju više od 35.000 građana Srbije, dok preko 2.700 članova u fondu ima imovinu vredniju od milion dinara.
Beograd – Generali Društvo za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondom obeležava 18 godina uspešnog poslovanja. Prvo društvo koje je 2006. godine dobilo dozvolu za rad od Narodne banke Srbije, danas upravlja sa dva fonda, imovinom vrednom više od 18 milijardi dinara i ima 31% učešća na tržištu dobrovoljnih penzijskih fondova u našoj zemlji.
Generali dobrovoljni penzijski fondovi do sada su isplatili više od 6,5 milijardi dinara penzija, a trenutno više od 35.000 građana Srbije prima penziju preko Generalija, dok preko 2.700 članova u fondu ima imovinu vredniju od milion dinara.
„Kao prvi dobrovoljni penzijski fond kod nas možemo reći da smo stvarali tržište i prvi podstakli građenje svesti da je ulaganje u privatnu penziju jedna od najznačajnijih investicija u životu svakog čoveka i jedan od realnih vidova očuvanja životnog standarda u trećem dobu. Za 18 godina rada gotovo 66.000 članova, odnosno 200 značajnih institucija i kompanija odlučilo se za dugoročno ulaganje u na[e fondove. U skladu sa našom strategijom koja u fokus stavlja brigu o klijentima i njihovim potrebama, nastavićemo aktivno da se bavimo edukacijom stanovništva o značaju koji manja ulaganja na duži vremenski period imaju na kvalitet života pojedinca u budućnosti. Tržište dobrovoljnih penzijskih fondova uz poreske olakšice koje je odobrila država ima potencijal za još veći rast. Imajući u vidu dosadašnje rezultate, pozitivnim primerima nastavićemo da podstičemo ljude da preuzimaju brigu o svojim primanjima u trećem dobu, kako bismo zajedno stvarali održiviju i sigurniju budućnost građana i društva u celini“, kaže Nataša Marjanović, članica Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija, odgovorna za poslovanje Društva za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondom.
Generali dobrovoljni penzijski fond danas upravlja fondovima Basic i Index, koji imaju različitu politiku investiranja što omogućava članovima da štednju za kasnije životno doba prilagode svojim potrebama.
„Operativni rezultati kompanije odlični su iz godine u godinu. Prosečan godišnji prinos od osnivanja Basic fonda je veći od 7,5% i najveći je na tržištu, a najveća je i vrednost investicione jedinice ovog fonda. Tokom godina, uplate u dobrovoljne penzijske fondove su postale jedan od važnijih benefita koje poslodavci obezbeđuju svojim zaposlenima. Ponosni smo što trudom, posvećenim radom i ostvarenim uspesima, pružili sigurnost i stabilnosti našim članovima i dobili njihovo poverenje koje nam je dragoceno. To nam je najbolji podstrek za dalji razvoj poslovanja kroz digitalizaciju i još kvalitetnije pružanje usluga našim članovima“, kaže Ivan Ristić, izvršni direktor Generali dobrovoljnog penzijskog fonda.
Član koji je od osnivanja fonda BASIC počeo da uplaćuje maksimalni neoporezivi iznos, koji je tada iznosio 3.000 dinara, a danas iznosi 8.101 dinara, i poslodavac ga pratio uplatom istog iznosa, danas na svom individualnom računu ima oko 3,7 miliona dinara, odnosno više od 30.000 evra.
Generali Društvo za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondom
Osnivač Generali društva za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondom je Generali Osiguranje Srbija, druga najveća osiguravajuća kompanija na domaćem tržištu osiguranja i lider u životnom i zdravstvenom i osiguranju. Član je Generali grupe, jedne od najvećih globalnih kompanija u oblasti osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovana 1831. godine, Generali grupa danas je prisutna u preko 50 zemalja sveta, sa ukupnim prihodom od premije koji je u 2023. godini iznosio 82,5 milijardi evra. Sa skoro 72.000 zaposlenih i šezdeset jednim milionom klijenata, Generali grupa zauzima vodeću poziciju u Evropi i sve je prisutnija u Aziji i Latinskoj Americi. U srcu Generalijeve strategije je posvećenost doživotnom partnerstvu sa klijentima kroz ponudu inovativnih i personalizovanih rešenja, korisničko iskustvo koje je najbolje u klasi i digitalizovane mogućnosti globalne distribucije. Održivost je duboko usađena u sve strateške odluke Grupe, sa ciljem stvaranja vrednosti za sve zainteresovane strane i građenje poštenijeg i otpornijeg društva.